Stockholm

Idag har vi varit i självaste hufudstaden. Vi har hälsat på mickes pappa Lasse och Britt-Marie. 
Vi blev bjudna på kalkonmiddag och hade det riktigt trevligt.
Fick ett par fina bilder som jag vill lägga upp här, men som även ligger på instagram.  

Farfar Lasse och Agnes har en konversation. Riktigt fint kort tycker jag! 
Äkta! 



Vi tyckte att Agnes blev så trött där borta, men kom på sen att hon kanske inte sovit på vägen dit som vi trott! Så hela vägen hem sov hon. 
Gissa vem som är vaken nu och speedad? 

Dessa kläder fick hon. Snickarbyxor och två tröjor från pop. 



Måste visa blomman jag fick av Natta och Vanessa igår!  Idag har den slagit ut rejält! 


Agnes fick även massa hårspännen av Vanessa igår, Och dessa är väldigt spännande att leka med. Hon har suttit en bra stund nu och försökt spänna fast dem i håret. Men mamma fick hjälpa :) 





Pojkarna har tillbringat dagen hos farmor och farfar och det lutar åt att de sover kvar där. 

Nu ska jag underhålla min vildbatting! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback