Sleepless in Stenby

Ligger i skrivande stund i sängen... Har jobbat i kväll och det är svårt att varva ner. Har försökt somna en stund nu, utan att lyckats. Men samtidigt känner jag mig inte stressad eller pressad, utan det är rätt så avkopplande på samma gång. Jag ska inte upp i morgon bitti, så jag låter kroppen varva ner i sitt eget tempo. 

I vanliga fall så skulle jag varit irriterad vid det här laget, men nu ligger jag nästan och småler för mig själv. På vänster sida om mig har jag min älskling som ligger och andas tungt, och snarkar lite försiktigt och i mitt högra öra hör jag ända från andra rummet hur Agnes ligger och snuttar hårt på sin tutte. 

I de här lägena så känner jag en sån otrolig tacksamhet för min fina familj. Hur värdefulla de är för mig. 
När jag tänker efter så kan jag nog ligga och lyssna på dem hela natten. 

Kärlek! 

Gammal men underbar bild, på två av mina 4 största kärlekar.... 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback