Premiär i nya tightsen och nya pannbandet



Premiärsprang en runda med min nya outfit. Byxorna kändes snäppet för stora, men de ska ju användas under vintertid och det är helt ok, då jag ofta har underställsbyxor under. 
Pannbandet däremot satt som en smäck och andades ganska bra faktiskt! Det blev inte alls lika blött som mitt gamla brukar bli, Och det är bra betyg! 

Den här rundan var inte ett dugg rolig efteråt. 
Jag fick bryta vid 4km och underbenen var som två tunga stockar när jag sakta masade mig hemåt de sista 500 metrarna. Det var knappt så att jag klarade mig hem. Väl hemma låg jag och vred mig av smärtande kramper i underbenen. Både på fram och baksida. Vidrigt ont gjorde det!!! 
Nu ligger jag i badet och jag känner en tendens till att kramper/sendrag ska börja både i magen och under fötterna. Det är väldigt lättutlöst, men värst är kramperna som kommer i övre delen av magen. Det är så pass så att muskeln reser sig och syns från utsidan. 
Detta är dock första gången det blir i ditekt anslutning till jogging. Det kommer ju när som helst...

Vad beror detta på? Varför har det börjat bli så här sista 1,5 månaden? Har det med min sjukdom att göra? 
Uppenbarligen visade inte mina prover på nån slags brist iaf, och jag har ju sänkt dosen på mitt läkemedel mestinon. Kan det ha med kortisonet att göra? 
Jag har ingen aning. Någon?

Nu blir det ytterligare en myskväll och i morgon bitti väntas jobb! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback