Mysig lugn kväll

Idag har grabbarna kommit från pappa igen. Kroppen och själen känner sig heelad när de är här... 
De bjöd på en lugn kväll, och massa mys har vi haft. Älskade ongar. Bara jag och barnen då micke jobbar kväll. 
Agnes somnade i soffan  kl halv sju redan. Hon hade dansat hela eftermiddagen på förskolans torg, så fröken varnade mig att det skulle bli en tidig kväll för fröken Hammarbäck. Hon hade rätt.




Lilla snuttan... Mammas gosis <3

Men det ena föder det andra... Då fick jag en lugn och fin kväll med mina killar istället, att ägna bara dem tid känns underbart! 
Så vi slog till och hade lite extra mys vid kvällsfikat.... 



Och medans jag plockar undan och gör "kväll" efter den här dagen så får grabbarna spela lite 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback