Kvalitetstid

Så mysigt det är när det börjat bli lite julkänsla här hemma! Känner att jag riktigt njuter av tillvaron. Jag dukade upp till kvällsfika, men alla ville sitta i vardagsrummet. 

Så här satte jag mig själv, och njuter av lugnet! 

Känns så himla mysigt och juligt
Tallriken med gröt väntar på mig....



Köpte nya ljuslyktor (heter det lyktor?! Hittar inte ordet !!!) de är iaf silverrgade med genomskinliga mönster. 

Och här roar sig familjen 



Och de två sista har hunnit till tandborstningen.... Det är kul att borsta tänderna. Om hon får borsta själv. Allt annat är inte kul. 


För min del väntar en tvätt att hängas, innan jag tar kväll. Micke har hoppat in till Ludvig och nu leker de med lego, mina fina grabbar! Och jag tänker kramas med William i soffan efter tvätthängningen! 


Go kväll folks






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback