Juldagen

Det blev hemresa tidigare än planerat pga den där hemska sjukan som ingen vill få. 
Igår insjuknade Bengt. Han blev hängig och illamående. 
Mickes mamma fick magsjuka i dag, så vi packade ihop oss och åkte hem. För både deras och vår skull. 
-de behövde få va sjuka i lugn och ro.
-vi vill inte bli smittade! 

Iaf så fick vi en mysig kväll här hemma med smurfarna 2 och chips och julgodis. (Tack Sara, vi snodde med hälften hem) 


Och Agnes gillade sin morgonrock väldans! Hon skrek när vi skulle ta av den ;) 


I morgon blir det tuna park och killa på mellandagsrean. Jag behöver ett par nya löpartights! Och på tal om det så ska jag försöka mig på ett pass i morgon, men just nu ska jag ta kväll. 
Barnen ligger och jag ska försöka njuta sista timman innan jag också kommer att däcka! 





» Nina

Så fina barnen är. Du med! Och kul att se Agnes i den fina klänningen :)

Svar: Ja hon var så himla fin i den :) kanske nyår nästa gång? ;)
Simone

2013-12-28 // 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback