Joggvila

Nu blir det joggvila i en vecka eller två. Jag har fått känningar i min ljumske från att jag sprang milen. Samma ställe som jag fick ont i november förra året  då det blev joggtorsk, i flera månader. 
Det är märkligt för jag har inte haft känningar alls på väldigt länge, utan det kom dagen efter jag sprang sist. Det känns ju när jag går också, så promenader blir också uteslutet. Jag får kanske satsa på styrka ett tag istället. ;) måste ju hålla igång på nåt sätt. Cykla kanske? 


Den här dagen gick i rapidofart. Jag har jobbat dag, och fick läsa in mig på ett nästan fullt vårdag med lite instabila patienter, så dagen bara ruchade förbi. 

Jag är inte helt bra, (därav 50% jobb) så det blev till att åka hem till William - sjuklingen som faktiskt mår bra- och lägga mig och sova 1,5 timma, innan nästa ruch med mat och barn kommer. 

På väg till dagis såg jag att Nina var i närheten, så jag Messade över henne och vi lagade lax tillsammans, och fikade därefter. En trevlig mysig kväll! 


Agnes gillar Nina och var hennes hela tiden ;) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback