Jobbkväll

Kroppen är inte i form. Ögat har varit dåligt idag. Jag känner mig trött och överansträngd. Jag har även haft ett par timmars dimsyn ikväll. Det är andra gången jag drabbas av det nu. Tänk er ett rökfyllt rum. Iaf halva rummet. Så känns det. (Eftersom bara sjuka ögat var dimmigt) 

Jag fick pressa mig lite idag, trots att jag inte mådde helt väl. De sista klapparna skulle inhandlas. Och redan efter några minuter känner jag att svetten rinner längs ryggraden.  himla vidrigt!  Man känner sig ofräschast i världen... !! 
Men vi tutade på, och var riktigt effektiva. Sen blev det hem och äta lunch och en 45 minuters lång middagslur  innan jag ilade iväg till jobbet, och väl där inser att jag var 50 minuter för tidig. Jag får inte jobba över eftersom jag är sjukskriven deltid, så jag fick gå hem tidigare. Det var riktigt bra eftersom jag kände mig sliten och "rökig" 

Nu degar jag i soffan. Har intagit massa godis på jobbet och chokladkola. Micke har kokat idag..... OCH igår! Supergoood!!! 

Nä! Jag kunde inte hålla mig tills på lördag. Jag var visst tvungen att äta godis redan igår om jag ska vara ärlig. 

Självdisciplin! Vad är det? 

Här är gottisarna








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback