Intensiven / Mse gym

I morse hälsade jag på brorsan på intensiven. Satt och sällskapade honom ett par timmar. Han är strong som står ut. Fast han har ju inget val. Han måste ju kämpa på. Och det finns inget jobbigare än att ligga på sjukhus. Jag höll på att dö efter en vecka. Han har legat snart 2 månader. Helt sjukt! Men han är vid gott mod! 

När jag ändå var på sjukan så passade jag på att spendera en timma på gymmet. 

Idag körde jag
-Biceps
-Bröst
-Mage
-Rygg
-Rumpa

Idag testade jag den nya rumpövningen som jag blivit tipsad om.  Man står på alla fyra 


Sen gör man "hunden kissar" 12 ggr. 


Sen sträcker man ut benet rakt, 12 ggr, enl bilden 




Sen ska man sträcka upp benet i luften 12 ggr. 


Efter detta ska du göra 12 cirkelrörelser med benet rakt utsträckt. 

När du gjort dessa ska du upprepa samma sak på andra benet. Efter detta ska du börja om på första benet, göra samma serie fast först 10st, sen 6, 4, 2 och sen är du klar! Sen tror jag att man skulle köra det ganska fort, dvs utan uppehåll eller vila. Har jag rätt Sara? 
Bilderna blev inte så bra, men det är ju svårt att fota sig själv in action. 


Skönt att ha tränat på förmiddagen! Nu har jag resten av dagen till godo för nåt annat roligt :) 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback