Helt tyst....

Alla sover.... Helt lugnt och skönt! Passar på att blogga lite till, eftersom jag fortfarande inte lyckats somna om! 
Fridfullt! 



Igår anlände vi i Gusum! Så himla skönt att vara på plats, och bara koppla av! 
På vägen ner besökte vi min bror, som var på besök hos sin dotter Felicia. Det var underbart att träffa henne äntligen! Hon är precis jämngammal med Agnes. Det skiljer bara några dagar! 

Hon var nyvaken först, men tillslut vågade hon komma till faster :) 


Och en liten syskon -med döttrarbild :) 


Det blev en kort visit, men ändå trevlig! 

Sen bar det vidare till Valdemarsvik till Mickes bror. Därifrån fick jag inga kort med mig, men alla barnen fick julklappar och vi fikade. Thomas fick t o m en kram av Agnes. Funderar om det var den allra första kramen hon bjöd honom på, då hon varit väldigt skeptisk mot honom. 
Ludvig hade myror i brallan, så mamman (jag) blev fort genomsvettig. 

Sen i går kväll, runt 19 tiden landade vi äntligen i Gusum. Agnes blev ganska direkt Bengts, som vanligt. Men när vi kom så var det farmors armar hon sprang in i. 

Mamma och pappa är inte vatten värda, men när pappa viftade med något sött, ja då gick det bra! 

Avslutade dagen med ett glas rött istället för en joggingtur. 


Det passade bättre med vin än jogging efter den här dagen kände jag, och satsar på ett tidigt pass idag i stället. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback