Ett par löpartights

Idag var vi nere på rean och jag lyckades hitta ett par långbenta löpartights från stadium. Ett par Nike W tech 2tight
Nedsatta från 600kr till 300 kr. Det är ju inte illa va? 
Det här mönstret är väl kanske inte något jag älskar, men materialet på byxorna är det samma som jag har på mina 3/4 byxor, och det är underbart! 

Nu ska det bli ännu roligare att springa 

Här är även en av mina julklappar, pannband!! Tack Sara :) Det kommer bli kanon :) 
Craft är mitt favoritmärke so far, när det gäller löpning. 






» Nina

Skitsnyggt! Roligare med snyggare, nya träningskläder. Läcker lila färg. Jag fyndade också mina vinterlöpartights från Craft förra året för jättebra pris!

Svar: Synd att snöret pajade!!!
Simone

2013-12-28 // 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback