Äntligen! ÄNTLIGEN!!!!




Nu äntligen har jag varit ute och skuttat efter 9 dagars joggvila! Benen kändes riktigt pigga, men det var tio resor värre med flåset. Antingen har jag en bugg i kroppen, eller så har jag tappat flåset på 9 dagar. Vet inte riktigt?  
Idag tog jag rygg på den här fina tjejen. 

Cissi

Vi sprang till Stenby gård och vände där, sedan förbi lagersbergs säteri, (bilden ovan) och sedan i utkanten av vilsta  industriområde, sedan lagersberg, och hem. 
Den sista halvan kändes riktigt flåsig och tuff, och ändå lyckades jag hämta upp mig sista kilometern. Det känner jag mig riktigt nöjd med. Vi landade tillslut på en kilometertid på 6,33 och det känns okej! 

Våra kilometertider


Nu har jag hela dagen till godo för annat! Det är tjusning med morgon/förmiddagsträning. :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback