4e advent!


Och snön lyser med sin frånvaro! 


Igår kväll kom Carro och Nova över. Nova hade köpt en julklapp till Agnes. Tänk så gulligt! En fin tröja! Jag blev alldeles rörd! Hon och Agnes är verkligen tighta. 

Vi hade lite te-mys medans Agnes och Nova var i Agnes rum och "lekte" 



Mysigt!! 

Nova kom över idag också, och hon lånade Agnes och var ute och lekte, samt på promenad. 
Så himla söta! 
-Hej då mamma! 


De kom in lagom till lunch och självklart ska Nova vara med vid matbordet! 

Nu har Nova gått hem, och Agnes sover lite middag. Bilen är packad både till höjd och bredd, och så fort grabbarna är redo,  så åker vi neråt i landet, och tar jul! (de är på stan med sin plastmamma och handlar julklappar, bla till Agnes :) ) 
Vi tänkte mellanlanda i Katrineholm och säga hej till Dannes lilla flicka, som vi aldrig träffat :) 


Jag hade tänkt att jag skulle dragit av ett kort joggingpass på 3-4 kilometer idag, men jag svek mig själv. Eller gjorde jag mig en tjänst? 
Jag sov lite för länge för att känna att jag skulle hinna, och prioriterade att städa och komma hem till ett fint hem istället :) 

Hoppas att jag hinner en runda i Gusum i kväll, eller så väntar jag till i morgon bitti. Det är nog bara positivt att mjukstarta! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback