Till skogs

Ikväll blev det (ja vi kan verkligen kalla det) träning i kronskogen för mig och Natta. Jag är ju van med flack bana på asfalt, så att ge sig ut i spåret som liknar en berg och dalbana på en halvmil blir ju en himla skillnad och mycket tyngre än vad min stackars otränade kropp är van vid.

Men det är riktigt härligt på samma gång. Även om jag får lungkollaps i varje uppförsbacke så njuter jag av att det knastrar under fötterna och att känna doften av skog.

5km och en rinnande svettig Simone senare kommer jag hem, slår på tvn och ser på säsongens första avsnitt av idol. I famnen har jag en tallrik havregrynsgröt som Nina kokat medans jag passade på att duscha. Hon passade alla barn så att jag kunde ta mig ut. Tack ❤

Mysig kväll. Nu sova.





» Linda

Tack kära du men inte ska du vara avundsjuk! Du är ju hur grym som helst själv!!!!
Kram

2013-08-20 // 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback