Peptalk inför nästa veckas träning!

Positivt tänk hörni, kompisar!





» Åsa

Yeeeeijj! Bra inspiration där.. Jag har skrivit en sammanfattning av min första springvecka, bättre än jag trodde faktiskt. Jag kan vara väldigt envis när jag vill, men ibland sitter det långt inne så jag vet inte hur det går totalt :-P Nästa vecka ska jag testa box på mitt gym, DET ser jag fram emot, det har jag velat testa hur länge som helst men det har aldrig funnits någonstans där jag har bott så det ska bli roligt - bra att avreagera sig, få ut aggressioner om inte annat.. (kanske vore något för somliga så att de inte tar ut sin ilska på alla andra..).

Kram! Och hoppas det gått bra för grabbarna idag! Det gör det säkert :-)

2013-08-19 // 13:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback