Önstarundan

Fotbollsträning med William i 1,5 timma är lika med perfekt tillfälle för mammaträning. Både hinna träna och titta på träning ;)

Så idag blev det en joggingtur igen. Jag VET, jag skulle ta det lugnt några dagar, och jag VET att det kan komma att straffa sig. Men jag VET också att jag måste ta varje tillfälle i akt. Man kan liksom inte kasta bort såna här perfekta tillfällen!


Men idag gick det verkligen jättebra. La mig på ett rätt högt tempo (för att vara jag) redan från början. Benen var starka och flåset kändes ok. Rundan jag sprang är på grus och kallas önstarundan, och mätte upp till 3,8 km med min app. (Vägen fram till rundan är på astfalt) Jag hade ett medeltempo på 5,54 min/km och det är nog rekord för mig på den distansen, och det är jag såklart jättenöjd med.

Vädret var perfekt och benen bara körde på! Och Bra musik i lurarna. Härliga jogg!





Skitbra jobbat :)

2013-08-20 // 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback