Leksaker

Agnes vaknade upp i morse till två nya leksaksbarnvagnar och ett nytt leksakskök. Att hon faktiskt var så intresserad av dessa saker som hon var, hade jag inte väntat mig. Lyrisk kan man kalla henne.

Det har Inte gått en minut utan dem och hon har hållit igång en timma nu. Hon varvar mellan att gå med barnvagn och leka vid spisen/köket. Ett högljutt protestartat gallskrik spred sig här när det var dags att byta blöja. -hon hade väl inte tid med sånt heller. Hon LEKER faktiskt.

Det var i går kväll som Anna passade på att rensa ut lite från sin källare som Agnes får ärva. Helt perfekt ju! Tack snälla!! Hon blev så mycket gladare än jag någonsin kunnat föreställa mig!





Vilket kök 😃vilken lycka 😍

2013-08-12 // 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback