Lekparkshäng & Tacofredag

Lillskrutt och mamma har hängt i lekparken idag. Tänk va skoj det är att vara ute :) flera timmar skulle kunna tillbringas där. Klättra upp och ner, upp och ner och upp och ner för ställningar, trappor och även från traktorn på bild nedan.


Och ikväll kom min "andra familj" Natta och Vanessa hit och hade tacokväll och fredagsmys med oss samt ett glas ros'e till det. Säkert årets sista glas.

En trevlig kväll med prat om träning och även morgondagens gröna Lund-besök. Det är på håret att William får åka en massa nya karuseller. Vi mätte upp honom till 139,5 cm här hemma med skor, och den magiska gränsen för fritt fall, tilt, uppskjutet mfl ligger på 140 cm. Är det så illa att det diffar med 0,5 cm vill jag nästan kalla det otur! Iså fall har vi en kille som kommer bli väldigt besviken här i morgon.

Nu ska jag fortsätta hänga med mina prinsar!
Ha en trevlig helg folks!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback