Valborg

Ikväll delade vi på oss. Halva familjen blev hemma från brasan. Jag och William myste med en skål godis (jag tittade på) och Agnes sov. Jag kände mig lite sliten, och Agnes var ju trött så micke och Ludvig fick åka själva.
I skogstorp kastades det pil, boll, fiskedamm och åts godis och tittades på elden.

Här hemma kollade vi berts dagbok och sen förberedde jag och William för en riktig kvälls-mys-fika med tända ljus, melon, färska frallor med skinka och ost, och varm choklad till de som stått ute i blåsten.

Det blev en lyckad och lugn kvälls-mys-fika.
Lite firande fick det bli idag. Det är ju trots allt Valborg! Ibland känns det extra fint att vara med familjen. Ikväll var en sån stund!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback