Naprapat

Ett naprapatbesök dagen till ära. Det är vad jag pysslat med idag. Stått eller legat sen lunch (ej suttit). 3 stycken låsningar a'la svank, mitt på ryggen och nacken låstes upp. Ett tag trodde jag att jag skulle få nacken avbruten men jag överlevde den här gången. Lite läskigt att lämna över sig i nån annans händer. men övning ger färdighet sägs det ju :)
För er som inte vet fick jag ryggskott/låsning vid patient arbete på jobbet, och detta är sviter sen dess. Ryggen låser sig till och från hela tiden och är svullen. (Beviljad arbetskada t o m)

Det här betyder träningstorka för min del och det känns verkligen jättesurt. Men om jag inte gått dit idag så hade jag ju inte kunnat springa ändå. Så jag gillar läget istället för att klaga mer ;)

Jag Har tre lediga dagar framför mig och ska försöka ta tag i förrådet om ryggen tillåter, annars får jag fördriva tiden med att storrensa garderoben. Wii va roligt ;) nåt att göra här hemma hittar jag alltid, så jag lär inte bli arbetslös.

Annars mår jag väl si så. Allt som är jobbigt tar aldrig slut. Jag går på reserv bränsle varje dag nu. Behöver mer och mer och MER energi. Helst nu.


Japp, här är jag liggandes






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback