Inspirerad.org gårdagens höjdpunkt!

Jag har Haft en bra dag och varit fylld med positiv energi hela långa dan! Jag var nämligen på en föreläsning igår. Det var En gammal bekant som föreläste, och hon var helt outstanding. En 3 timmar lång föreläsning var över på en halvtimma. Japp, så fort kändes det som att det gick. Då förstår ni att det var intressant! Hon bara fyllde upp 111 personers batterier med positiv energi! Jag hade en må-brakänsla i kroppen hela kvällen igår och det har även fortsatt idag. Man fick massa tips på feel-good idéer och hur man plockar fram dem och även en kickstart i huvudet till att förändra sitt tänk, i olika situationer.

Jag praktiserade några lätta övningar på barnen i morse och tyckte mig faktiskt se att de sög i sig den positiva energin jag förmedlade! 2glada snälla barn gick till skolan/förskolan i morse!

Det handlar mycket om självpepp och det är ju ganska logiskt när man tänker efter. De som inte tror på sig själva, får dålig självkänsla och misslyckas medans de som tänker att; "jag banne mig ska klara av det", ja de brukar klara det! Man måste tro på sig själv.


Sånt här vill jag studera vidare! Blev så pepp av det! Noomi Tedenljung heter hon om nån är intresserad. En riktig stämningshöjare som gärna kommer till ditt arbete och föreläser om du vill.


Iaf så blev det lite jobb för mig idag, på min annars första lediga dag av elva.. Jag Gick in tre timmar på ett möte, där jag faktiskt födde en bra idé som vi ska spåna vidare på.

Sen så var det länge sen jag använde shape up appen så idag la jag in all mat som jag ätit bara för att kontrollera hur jag "sköter mig" och den här dagen såg ju riktigt bra ut ur kalorivinkel ;)

En dryg halvmil jogg på det - i Skogstorp faktiskt, blev det också medans William spelade fotboll. Den rundan "sänkte" ju mitt kaloriintag ännu mer så det här är ju najs! Mätt och belåten är jag också :-)

Om man kollar bilden så ser man att man att det gick långsammare och långsammare mot slutet. Det var riktigt tungt idag. Huga! Väldigt mycket upp och nerförsbackar och det är jag inte van med, det märktes på flåset.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback