Haft besök av en liten tösabit

Nu är det dryga 4 månader sen jag såg den här lilla tjejen komma till världen. Fantastiskt så fort tiden går. Jag var verkligen där. Det är något jag alltid kommer bära med mig. Det är nog det allra största som man kan vara med om!
*eufori*

Gustav, Adeline, Viktoria och Evelina var på besök idag. Det var längesen vi sågs, och det märktes väl när man såg Evelina. Så stor hon blivit <3 en

En kaffe, och lite klädrensning hann vi med.
Agnes var så fin och försiktig mot Evelina. Inte alls som jag föreställt mig innan. Klappade fint på huvudet, kramades försiktigt osv.

För er som inte vet, så är Viktoria och Evelina kusin med William Ludvig och Agnes.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback