Fått kläder till Agnes

Idag har jag fått hur mycket fina kläder som helst av Magda -till Agnes som Ellen växt ur, och vissa som hon inte hunnit använda. Det var säkert 6-7 klänningar, tröjor nån jacka och koftor och några byxor. I fen här åldern sluter ju inte barnen så mycket på kläderna så att ärva så här fina kläder är ju helt okej!

Åh! Va glad jag blev. Och Agnes med för den delen. Hon var glatt en modell som satt och tindrade i sina nya klänningar! Och hennes nya jacka. Ja den fick jag knappt ta av henne. Att prova jacka var ungefär samma sak som att gå ut tyckte Agnes. Så det blev ett fasligt liv när jackan skulle av.

Ja ni, det blev ju en hel garderob i den här storleken!!
Tyvärr fick jag ingen bra bild på henne och jackan, men lägger ut en suddig än så ni får ett hum om vad jag menar :-)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback