En bra dag till ända.

Ledig Idag efter att ha jobbat precis hela påskhelgen, från skärtorsdagen till annandag påsk.

...och idag har jag bara pysslat om hemmet, mina barn, och mig själv.
Det har varit en bra dag på alla sätt.
Har även haft finbesök på förmiddagen till mig och pojkarna, vilket var värdefullt för dem, och kul för mig! Tack snälla för besöket <3 ni vet vilka ni är!!

Eftermiddagen spenderades med Emma och Tom som även passade Agnes och grabbarna när jag var iväg en timma på eget äventyr.

Och idag gott folk skriver vi nästan historia. För idag så är det JAG som lagat god middag, och haft den klar när Micke kommit hem från jobbet. Jag ska försöka bli bättre på just den biten. Jag har nog gått och blivit lite bortskämd på äldre dagar.

Kvällen har avslutats med en skön-jobbig-rehabiliterande-kraftskapande halvmil med min fina vän Natta. Idag var Det tungt för oss båda i flåset men så himla befriande i själen! Det är värt att kämpa varendaste lilla meter. Prova vett ja ;)
Natta och jag har bestämt oss för att springa Å-varvet i juni. En mil på lätta ben är tanken. Vi har ju ett par månader på oss att komma i bättre form, så det ska väl gå bra!
Nu har vi något att träna för också.

Alla barn i säng så nu är det soffhäng som gäller, och förmodligen ligger jag i sängen så fort det blir tyst i grabbarnas rum. Det är ju helt sjukt hur trött man kan vara. Hela förra veckan (utom när jag jobbat kväll) så har jag lagt mig mellan 20-21. Jag behöver varenda minut jag får över till sömn för att orka rodda heltidsjobb, hem, vakna barn nattetid osv.

I helgen har jag även träffat en söt liten flicka som föddes på Ludvigs födelsedag. Min systerdotter fick en dotter. Dvs jag har blivit gammel-moster till denna lilla sötnosen :-)


Tänk så gammal jag börjar bli ;)

Lite bilder från veckan..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback