Dock blev det en lång helg

 
 På väg hem från cupen kände jag mig risig. Visst, som tidigare inlägg redan talat om sov jag längre än jag borde just den här morgonen, och jag hade svårt att ta mig upp, hade även ont i huvudet och fick ta Ipren, och så här i efterhand så förstår jag att det var pga att jag var på gång att bli sjuk. Väl hemma efter började frossan komma, och vips så låg jag där med 40 graders feber.
 
 
Därför har det varit bloggtorka några dagar. Men häromdagen trotsade jag min feber och frossa, och åkte ner till Gusum för jag kan ju lika gärna ligga här och vara sjuk, som hemma. Då har iaf Agnes och Micke sällskap från nån mer social än mig. Det var inte den trevligaste bilfärden, men nu i efterhand ångrar jag mig inte.  Nu är jag feberfri sen igår, men fortfarande trött. Jag tror det var nån form av influensa som körde över mig.
 
Jag har nog aldrig varit så här sjuk. 
Ever.
Ett tag trodde jag nog att jag skulle dö.
På riktigt.
 
 
När jag var trött, så blev fler trötta.. haha, 
Detta var mitt på dagen. William, Agnes och Micke var ute, och jag var tvugnen att gå upp och kika för det blev så tyst. Det kan ju innebära fara när ett barn blir tyst, det vet ni ju...Men tydligen inte i det här fallet.
 
 
 
Nån av dagarna fick jag ett mms av Micke (när jag låg i sängen) som är värt att lägga in här. Tyckte det var så sött och taget direkt från verkligheten.
 
 
 
Det stod; " När ska du bli frisk :D "
 
 
 
 
Ja ni, det är inte lätt att rå om tre barn alldeles själv... tydligen :)
Va säger man? När katten är borta....
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag kurera-mera.
 
 
 
 




Haha, ja, de är så snabba när de tänker hitta på bus :p

2013-04-24 // 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback