Det går ju inte så bra nu!

...Med något alls känns det som.

Sliten efter influensan tänkte jag att jag skulle pressa mig lite och ändå gå och jobba fast att jag kanske borde vilat upp mig en dag till.

Men i morse när jag vaknade hade jag gallsmärta.. Och den blev ju inte direkt bättre ju längre dagen gick.. Jag tryckte i mig en diklofenak och snart efter det så fick jag fylla på med en till utan nåt resultat. Men jobba skulle jag allt. JG har haft lite ont av och till i en vecka -men inte alls så här.

Väl på jobbet så känner jag att det inte kommer funka. Jag har för ont. Sen rådfrågade jag en läkare som klämde mig på magen och tyckte att jag hade väldigt ont så hon ringde kirurgen som ville ha ner mig till akuten.
Fan
Fan
Fan
Va jag skämdes! Jag ville ju verkligen inte dit. Men VIP som man är fick man ligga osynlig i anhörigrummet. *tack*

Det blev ultraljud över gallan och levern vilka var fina. Tanken var att jag kunde fått en sten i gallgången, eller en inflammation i gallgången (för någon gallblåsa har jag inte kvar). Men ingen sten syntes. Tack och lov. Det kan vara grus, och det syns nog inte på ultraljudet. Mina leverprover var förhöjda samt infektionsprovet var något förhöjt. Så jag ska tillbaka för nya prover på måndag. Jag och min (o)tur!

Så nu ligger jag fortsatt på soffan... Istället för att jobba. Totalt värdelöst. Smärtan kanske är lite bättre. Men jag har ff ont.
Mitt liv går verkligen inte min väg nu, och löpningen försvinner längre och längre bort...





Krya ❤❤

2013-04-26 // 23:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback