Barnlediga

Idag har vi varit barnlediga. Agnes är kvar i Gusum hos farmor och farfar Bengt för att vi ska kunna vila upp sig och för att de ska passa på att gosa lite extra.
Helt barnlediga betyder helt tyst. Och tomt.
Jag hade en extrem separationsångest igår när vi åkte, men det är faktiskt rätt skönt att vara för sig själv lite har jag märkt.
Jag kan tro att hon är rejält uppassad där nere i viken :-)

Nu är det läggdags och i morgon får jag sova till lunch om jag så vill. Det ni!

Här är hon ute och åker bil med faster





Den där separationsångesten kommer man nog aldrig ifrån, även om man vet att det är rätt skönt att få några timmar själva. Hoppas att du sover gott och länge inatt :)

2013-04-25 // 23:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback