1mil


Planen idag var att köra en njutningsjogg i lugnt tempo och så blev det väl Egentligen. Både jag och natta var lite slitna från förra passet vi körde så vi ville ta det lugnt i dag och passa på att verkligen njuta. En sån jogg är rätt bra att slänga in ibland för att inte tappa suget. Det är ju såna rundor som verkligen gör skitgott för själen.

5km var ju planen, men vi utökade till 6 km och då droppade Natta av (hade inte tid längre) och jag ville köra på 2 till, och efter de 2 så kändes det meningslöst att Stanna. För då var det ju bara 2 km kvar till milen. Allt var ju på plats. Flåset, humöret och även kroppsligt.

Idag struntade jag i klockan (tiden) totalt och bara körde på. Det slutade med att jag slog personligt rekord med hela 2min (-5 sekunder)

Så jävla skitnöjd jag är nu!
Jag har ff inga jättebra tider, men jag tävlar bara med mig själv så lite stolt är jag allt! Och det tänker jag fortsätta vara.








Klart du ska vara stolt! Man ska bara tävla med sig själv!! :)

2013-04-07 // 17:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback