Vichy

För ett par år sedan så blev jag rekommenderad, för rengöring av ansiktet. Den funkade kanon och har fått bott i mitt hem sedan dess.

För ett par veckor sedan blev jag rekommenderad vichy foundation. Eftersom att jag varit så nöjd från början med deras produkter var jag inte alls rädd att testa. Det fanns bara i två nyanser, men en av dem passade mig perfekt. Smälte in i huden och gav en jättefin matt känsla och ändå gav den lyster. Dessutom är den allergitestad, och funkar perfekt på mitt annars peppliga rödblossiga ansikte.
Säger bara en sak. Köp den!
Synd att kameran är så dålig, men ansiktet fick sig ett lyft.





Jättefin bild på dig! :)

2012-09-29 // 12:56:21

Åh, jag blir lite sugen att testa.... jag har alltid röda knder och pepplor överallt i fejan, men har hittills bara hittat en enda produkt som passar på mig och den är så himla dyr... :( Det är mineralpuder från Spa-källan.

2012-10-01 // 01:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback