Plankan

Igår kväll fick jag ett sms av en gammal kollega. Vi hörs inte ofta, men nu sist var rätt nyligen. Hon har sett att jag kommit igång med träning och själv är hon också igång sen ett bra tag tillbaka.

Smset löd som följer;

"Japp!! Då kör vi plankan!!
Kom igen 3 min kör vi, 3 min klarar vi 😁
Heja heja!!"

Just då var inte passande, med sendrag i benen och vätskebrist efter ett litet alkoholintag, men jag bangade inte - för i morse körde jag. Man kan ju inte faila på nåt sånt här fint erbjudande.

Skickade tillbaka:

"Plankan check!!! Hjälp va jobbigt det var! 😁😁😁😁😁"


Ikväll kom ett nytt mess;

"Detta meddelande går till er 12 på min plank-lista!
Nu kör iaf jag en 3 minuters planka! Du med?

(Ja, Anna! Med eller utan make på ryggen! , de e valfritt ;) )

Kram på er!
Å kämpa på!!!
Nu kööööör vi"

..ikväll körde jag plankan efter hennes utrop! Grymt kul id'e hon fått! 13 tjejer som kör plankan tillsammans fast i olika delar av stan.. .

Detta är iaf jättesmart och uppskattat av lilla Simone, som planerar att bli snygg till våren 2013.

3minuter. På hennes befallning. Hon kanske kan få bli min pt??

Kolla Annelie, här kommer Bildbevis på att jag kört!





» annis

bra jobbat!
tänkte att vi i plankgänget kanske tar en date på en restaurang framöver och avnjuter förslagsvis en PLANKstek =)

2012-09-18 // 11:22:11

Det är vi värda om vi ska fortsätta "planka"!!

2012-09-18 // 18:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback