Per Morberg

..har jag tidigare varit emot, tills han började figurera i olika matlagningsprogram. Sakta började jag ändra min uppfattning om honom till det bättre. Han bara imponerar på mig mer och mer.

Idag är han en av mina förebilder och jag diggar honom rejält. Ibland är inte det första intrycket det rätta. Han är både cool, kunnig inom sitt område, och väldigt egen som person. Egen är bra. Sen slabbar han väldigt mycket i köket, precis som Micke gör, och det är väl det enda negativa med honom egentligen.. eller med dem båda för all del. Skillnaden är att jag inte vet vem som får städa efter Per? Gör han det själv, eller är det frun som får ta den biten då hon slipper laga mat? Nån av er där ute kanske vet?

Men Nu har han ju även kommit ut med ett rött vin som sägs vara gott. Jag var tvungen att testa. Men jag spar mig tills i morgon, så kanske Micke vill vara med på ett hörn och smaka.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback