Löfbergs lila

Ack va länge du varit borta från mig.. Men nu är du tillbaka.

Det slog mig när jag såg att Löfbergs lila hade nedsatt pris i min närbutik, att det var alldeles för länge sen jag drack mitt Favvo-kaffe... Bryggt i min Favvo-kaffebryggare
Men nu sitter jag här och njuter! (under tiden som Agnes river ner allt från tvättstället)

Gott är förnamnet.
Tillsammans med två kalkon smörgåsar så blir det den perfekta frukosten, i väntan att få börja äta yoghurt och sånt annat gott som jag inte får äta under tiden jag ammar.


Säga vad man säga vill om att gå upp tidiga mornar. Det tar emot. Man vill ligga kvar och gotta sig, invirad i sitt varma täcke. Men egentligen. Jag slipper morgonstressen. Jag kan sitta och ta två koppar kaffe i lugn och ro. Jag behöver inte tjata ihjäl mig på att barnen ska få i sig frukosten i tid.
Vet ni? Jag njuter nu.

Idag är en bättre dag. Känner mig gladare.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback