Jogga jogga

Jag gick faktiskt ut och joggade igår. Var tvungen att kolla om det gick bra att springa trots snuva. Körde lite intervall men kände direkt att det inte funkade. Jag orkade knappt köra utsatt tid. Det blev totalt 3 km och min maxpuls var uppe i 199.

Jag är inne på min 8:e dag av jobbig snuva som inte ger sig. Jag nyser konstant. Jag mår verkligen dåligt nu. Jag var hemma hos en kompis en sväng i fredags kväll. Näsan började rinna direkt. Hon har inga husdjur, men det visade sig att två av hennes besökare har katter. Jag reagerade på en gång. Jag är verkligen känslig nu, och så illa har det inte varit förut.

Det kryper i kroppen. Jag som var så sjukt taggad! Idag börjar dessutom våran tävling som jag sett fram mot. Flest rundor fram tills 12 november vinner en middag som förloraren lagar. Vi är 4st tävlande. Som det kändes igår lär det inte bli fler rundor den här veckan. Det betyder att jag får springa desto mer sen. ;)

Titta, där står de och väntar på mig...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback