Ica maxi

Förstod inte hur vi skulle hinna allt idag. Först plocka äpplen hos Liisa, sen handla på Ica maxi. Efter det- hem,laga mat och alla måsten, ja ni vet..

SÅ jag slog två flugor i en smäll, Åkte med bilen till Liisa, sen åkte vi till Ica Maxi så fick micke gå in och handla medans jag började jogga hem. Att jogga genom stan kändes rent utan jobbigt psykiskt, så jag försökte dra på mer än vad jag egentligen klarar. 7 km blev det totalt, men tyvärr svek satelliten mig på 5:e kilometern. Så vi plussar på 1-2 minuter på totaltiden. Jag stängde även av mätaren efter 7km och sprang upp den förlorade tiden. Alla kilometrar var under 7 min/km och det är jag supernöjd med. Det har liksom aldrig hänt förut. Grattis till mig!

Nu är jag värd en räkmacka. Micke & Ludvig lagar iordning, medans jag sitter här i soffan med benen på bordet och föder Agnes med kvällsvälling.

Ibland känns livet bra. Nu är en sån stund.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback