Glitter & Glamour

Igår hade Sissi 50- års fest med tema glitter och glamour. Micke valde att vara hemma med kidsen, så jag gick dit ensam. Trist, för det hade varit roligt att delat en kväll med honom. Det var inte precis i går vi var ute tillsammans.
Men Det bjöds på potatisgratäng och grillspett, och tårta. Lokalen var full och stämning på topp. Det kändes kul med tema. Jag brukar vara emot sånt, men nu gällde det glitter & glamour, och det var kul att klä upp sig.
Jag fick mycket komplimanger och sånt är ju alltid kul =)
Jag lånade en superfin klänning (glamour) utav Nina som var inhandlad i USA. Sen hittade jag några gamla strassörhängen som glänste upp och visade min närvaro. Ett pärlhalsband fick pryda min hals, och sen hade jag lite olika glänsande armband. Så det blev lite bling bling av det hela. Håret lockade jag och sen så var det på med mycket läppglans, och sen var hela jag som en upplyst julgransbelysning. Japp. Det gick hem. Det var kul. Det är roligt att få känna sig fin nån gång, och få visad uppskattning. Jag Har inga bilder på datorn, men ska lägga upp vid tillfälle..

Nu är det natti..
Tjing och Bling!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback