Fullt ös...

Hela dagen har gått i ett. Morgonen började med städning. Nödvändigt ont som aldrig tar slut. Varje morgon börjar man om..och om och om. (På kvällarna är jag för trött)
 
Runt 11 tiden kom Anna  med Leo för att Ludvig och Leo skulle få leka. Ingen förskola idag. Pojkarna lekte fint..
 
...och vid 15 tiden kom nästa gäng. Elin, Benjamin, Seline och Melissa. Seline fixade till min blogg, ändrade header och uppdaterade lite. Visst blev det bra!? Feedback tack! Främst för hennes skull <3  Jag tror att jag är för gammal för att fixa sånt här själv. Det är inte så lätt alltså! Tack Selle!
 
Nu har Dante kommit över, och snart får jag även besök av hans mamma. Men då är det läggdags för Ludvig och Mammorna ska få babbla i fred.
 
Agnes har tvärslocknat vid 18.45 så jag antar att jag får en tidig morgon i morgon bitti.
 
 En sak till som jag tänkte på! Är det nån mer som vill vara med och  köra plankan? Lite spännande, man vet aldrig när det är dags... Just nu väntar jag... på att få ett sms... då är det bara att slänga sig på golvet och offtra 3 minuter av sitt liv. Jag kan vidarebefodra när jag får sms... så KÖÖÖR vi...??? Låt mig veta isf, om nån här vill va med! Kom igen, det är kul ju!
 
Idag är det skaplig träningsvärk i magen. Det betyder ju bara en sak- Jag gjorde rätt och Jag kommer vara så snygg i vår :D .... beach 2013, eller hur brukar man säga?
 
Det var väl allt för nu.....Tjing...Bling..Ha en trevlig kväll!




Jag vill va med på plankan!!!

Svar: Jag smsar dig dkrekt när jag får ett sms... Kom igen nu Annelie, vi väntar =)
Simone

2012-09-18 // 20:23:09
» Åsa

Jag kan vara med, det kan jag verkligen behöva - och på min Pilates gör vi det också så kanske blir jag "bäst i klassen" sista omgången på vårterminen :-P

2012-09-20 // 13:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback