Fin helg

Jag har haft en fin helg med mina hjärtan. Fått för lite sömn, men det känns ändå okej. Agnes är lite risig, jag med. Jag har snuvat en vecka nu. Börjar bli tröttsamt. Jag vill ut och jogga ju!

Helgerna när William är här bara rusar förbi. Men de två sista ggr har vi haft honom till måndag istället för till söndag. En extra natt..
Och i helgen fick jag även vara med vid läxläsning för första gången <3

I fredags kväll hade William två klasskompisar sovandes här. Det var nog jättespännande. Först funny friday i kyrkan där de fick prova på lite olika sporter eller skapande verksamhet, sen hem till fredagsmys. De höll sig snopet nog lugna och i skinnet tills det var sov dags. Då blev det kuddkrig och deras nybäddade sovplatser var plötsligt förvandlat till något oigenkännbart. Inte ett lakan, påslakan eller örngott fanns på rätt ställe. Allt låg skrynkligt under sängen, i soffan osv. Sen hördes fnitter en lång stund, men riktigt tyst blev det inte förrän jag och Micke gick och la oss. Då var nog klockan 23.30. Kul kväll för grabbarna!

Morgonen efter dukade Micke upp till god frukostbuffe. Uppskattades av barnen, men säkert ännu mer av mig. Vakna till ett uppdukat frukostbord med massa mer gott än vanligt att frossa i faller mig i smaken!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback