Väl förberedd

I natt som var så fick jag springa runt och leta efter alla möjliga saker som behövdes till Agnes. Nappar, nässpray, nässug (guld värd såna här nätter) Alvedon osv. Idag är jag förberedd. Allt skall finnas inom en handräckning.

Hon fick Alvedon vid 20 tiden. Undra hur länge hon sover på den?

Nu i kväll lät hon tät i bröstet igen. Det Kan vara krupp som är på intågande.

Så här förbereder vi oss för natten:

Jag har förberett mig som så att jag börjar sova i sovrummet. Vaknar hon så smiter jag till Williams rum... Och stänger dörren om mig, och stoppar in öronpropparna som micke köpte till mig för nån månad sen.

Micke har förberett sig genom att kolla igenom tvtablån för nattens program och han är även iväg nu för att köpa snus så han står sig hela sin vakna natt!

Nu säger vi godnatt från Nyberg/Hammarbäck






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback