Utvilad

Micke fick vara ledig i går kväll från jobbet (eftersom att han var snäll och hoppade in mitt i natten innan) Tack vare det så fick jag, som var ett vrak, sova ut.

Jag fick ihop en halvtimma vid 14 tiden och sen tog Micke med sig Ludvig och Agnes och plockade även upp Leo efter uppvaknandet av natt jobb, och drog till Leos Lekland. Där tillbringade de några timmar, och när jag sedan vaknade med ett ryck och undrade om jag missat att Agnes vaknat så hade jag sovit iaf 2,5 timma och klockan närmade sig 18.

Trots detta kunde jag somna direkt igår, och hör och häpna, lilla grodan vaknade inte förrän halv fem i morse. Så hela natten var jag i djup sömn.

Det var väl behövligt att få sova lite, så stort tack till min sambo som trots egen sömnbrist tog barnen så jag fick sova ut.
.....Over and out






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback