Sliten

Inatt när Agnes sov skönt i sin säng så ringde telefonen. Mickes chef. Tydligen behövdes han på jobbet. En som blev skitförbannad är jag. Eftersom att Agnes vaknade och inte somnade om på 1 dryg timma.. Hon vägrade sin säng -fick ligga hos mig och låg och nöp mig och drog mig i håret :)

Det känns som att jag redan var tillräckligt trött innan och inte behövde detta. Så nu ligger jag väl ännu mer back i sömn. Just nu ligger Agnes och sover sin morgon sömn, och jag bloggar och fixar Ludvig färdig för förskola. Så när jag kommer hem och vill sova efter dagislämning kommer ju en liten tjej vara pigg.
Och stackars micke då? Kom hem fyra i natt och vet inte om han måste tillbaka och jobba kväll sen...plus att han var vaken med Agnes i morse Mellan 6-7.

Jag är ett V-R-A-K

Vill säga godnatt och sova en månad i sträck.





Åh, vad trist! Hoppas att dagen ändå blev ok för er alla <3 Kram

2012-10-03 // 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback