Shape up

Nu är det dags att skärpa till sig. Jag ska inte släppa taget om något jag börjat brinna för. Även fast jag för tillfället är relativt nyförlöst, har sömnlösa nätter, och allmänt dåligt med ork och känner att allt är en stor uppförsbacke. Jag fixar det här. Agnes börjar nog snart sova, och jag blir pigg igen..

Micke var i affären och köpte lite höst inspiration åt oss.

Så... Nu blir det kvällslektyr.

Sen har jag även fått en planka av Lotta idag, så lite har jag jobbat idag med..





fått en planka?

2012-10-04 // 16:56:29

Jaa.. Vi är ett gäng tjejer som skickar sms till varandra och gör "plankan". Tårna i golvet. Underarmarna i golvet, Rak kropp.
Går att stå på knä om det blir för tungt!
Väldigt bra träning för magen... Jag har träningsvärk varje dag ;) Varje gång jag får ett sms så är det bara att lägga sig ner och köra plankan i 3 minuter. Folk har blivit intresserade av min gamla kollegas id'e och fler vill vara med. Hon har tolv planktjejer som hon skickar sms till, jag har fem tjejer som jag vidarebefordrar till. Ibland smsar jag ut egna plankor, Ibland får jag från de som jag brukar skicka till. Ibland får jag därmed göra två plankor samma dag. . Och den som är med i leken... Får leken tåla!

2012-10-04 // 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback