Lilla solstrålen

..har sovit hela natten. Trots att hon har hosta så har hon inte vaknat. Det är ju jätteduktigt av henne.

Vilken annorlunda kväll det blev för mig igår. Jag satt hemma, ensam i lugnet. Micke jobbade. Helt plötsligt ångrade jag mig, och ville nog visst träffa mina gamla klasskompisar. Det var klassträff, tre av mina närmsta vänner var där, och jag hade väl egentligen glömt att det var just igår träffen skulle vara.
Vid 20 tiden får jag besök av en vän som behövde pumpa sitt cykeldäck. Det slutade med att hon inte tog cykeln alls utan blev kvar här, och åkte med mig min (skjuts) vän Carro när Micke kom hem. Väl på krogen blev det lite intensivt. En öl-sen hem igen. Jag visste ju inte om
Jag skulle få sova på natten, och visste att jag skulle upp med grodan kl 6. Så det var lugnt, men roligt att träffa de jag hann träffa.





» S

Mina vackra ❤❤❤

2012-10-13 // 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback