Helg

Den här helgen har jag inte direkt orkat blogga. Vi är trötta här hemma. Vi sover inte bra. Det tar på krafterna.

Ändå har jag lyckats städa lägenheten både i fredags och idag. Och idag så tog jag även toaletterna grundligt. Känns så skönt ;)

Jag har även trots min sömnbrist klarat av att springa 5 dagar av 7 den här veckan, och det är väl jäkligt bra!

Idag blev det intervall träning. Jag trodde att jag skulle stupa nånstans i mitten på varje löp-lap. Men jag slutförde varje 2 minutare.. Och jag har nu klarat nåt nytt igen och det är triggande! Nästa gång ska jag prova samma tempo fast öka till 3minuter x 6. (istället för 2x6)

Sen så har vi haft besök, igår var min bror här på besök, och idag min syster. Var trevligt att ses..det blir inte så ofta direkt.

Sen så har vi lite barn över här ikväll. Anna drar till Egypten i natt och då har vi lånat Ida & Leo. De ska sova här i natt och även nästa måndag.. Det har fnittrats rejält i rummen men nu har det nog blivit tyst...bra gjort att två 5åringar och två 7 åringar klarar att somna tillsammans. Det tog ju bara sisådär 1,5 timma..:)

Nu är det flimtajm. Familjen Jones. Vi har sett den förut, rätt okej faktiskt.

So long.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback