Fredagsmys

Ikväll har Natta och Vanessa varit över och fredagsmyst med tacos. Det var jättetrevligt. Hon fick mig lite gladare, och det är skönt. Nu kan jag fortsätta fredagsmysa med mina killar med ett gladare och lugnare jag.


I morgon hade vi planerat för barnvakt och bröllop. Istället blir vi förmodligen (inte helt klart) hemma då vi inte har nån barnvakt längre. Att ta med 3 barn och försöka slappna av är uteslutet. Det är vi alldeles för trötta för. Min sömnbrist förstör mig. Jag vill och orkar inte springa runt och bli stressad över busiga barn när jag är så här trött. Jag har redan en sån kort stubin och det kan aldrig bli bra. Vi får se hur natten blir, om vi kan få sova och även hoppas att vi klarar oss från den fruktade sjukan, som vi umgåtts nära med sista dagarna och som även
Satte stopp för vår barnvakt, - jag talar om magsjukan

Jag skulle så gärna vilja gå.

klänningen framhängd och allt...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback