Steeel

Nähe, det blir ingen promenad idag. Haltade mig in till köket från sovrummet nu på morgonen. Det får bli brummaren istället, som jag trodde. Det är nog bäst att vila ut det här låret. Undra om det är nån sträckning eller vad det kan vara? Suger gör det iaf!!! Jag som inte ens "övertränat" när jag fick problem. Sista veckorna har jag hållt mig till ca 3 löp pass bara.

Sen har jag vaknat med halsont också. Det ogillas Big Time... Jag har verkligen försökt hålla mig borta från alla med förkylningssymtom. Sist tog det flera veckor för mig att bli frisk. Och det var drygt när jag var inne i en frisk springperiod. Men Ifs, nu kan jag ju inte springa på ett par veckor ändå ;)


Nästa fråga då... Bli skjutsad, eller köra själv. Hmmm vi får se vad Agnes tycker... Om hon sover så kan hon fortsätta sova. I natt har hon varit vaken en gång (vad jag känner till) Så första natten i eget rum måste ha gått hyfsat iaf.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback