Söndags jogg

Idag var jag ute på jogg... Jag var tre sekunder på fel sida av minuten. Men rekord blev det iaf, säkert med 20 sekunder mot tidigare joggingpass. Känns kul att det händer nåt iaf. Jag tror ju inte på det, förrän jag är färdig och faktiskt ser tiden på pulsklockan. Idag blev det bara 3 km, och det gick sååå trögt, och jag hade faktiskt ingen aning att jag sprang mot rekordtid.  Tre ynka sekunder, och jag hade varit under 18 minuter. Jäkla skit! Nästa gång kanske? Eller, så fortsätter jag så här. Det kommer när det kommer. Det är kul att tävla mot sig själv, men jag har trots allt tagit nya rekord mest allt jämt sista tiden. :) Mitt  delmål har ju varit att snitta på 6 min/km.. Jag kan ju nästan säga att jag klarat det målet med! Man kan om man vill!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna bilden är från förra helgen... När jag var i Vilsta och sprang med Natta.
 
 
För ett par månader sen så sökte jag tips hos en kollega som är väldigt haj på det här med springeri. Hennes tips till mig var att springa LÅNGSAMT,  så långsamt så att det var okej att en rollatortant gick snabbare än mig, och till och med gick om mig om så var nödvändigt.
 
Den här bilden reflekterade jag inte ens över, förrän när den kom upp i datorn. Jag hade ingen aning om att jag sprunigt om henne.. Men här är vi. Jag sprang äntligen om rollatortanten! Precis lagom till målgången så tog jag henne....
 
 
 
 
:)




» Lotta

Haha cool bild med tanten och rullatorn och så du förstås :) Bra jobbat!

Svar: haha eller hur!! Störtskön bild! :)
Simone

2012-11-05 // 07:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback