Sjukhusgymet

Igår när jag skulle bli upphämtad efter jobbet, så hade Micke tillbringat 1 timma på gymet med TRE barn... Jag fattar inte att han ens vågar! Lite stöddigt faktiskt! Jag skulle bryta ihop redan på väg dit tror jag :)

Iaf tog vi oss dit idag med. Utan de två äldsta, men agnes kröp runt där inne och verkade så nöjd så. Jag sprang 4 km på löpbandet, i rask takt, och tränade styrketräning i form av rygg och ben. Musklerna var då svullna och spända efteråt, så det kändes super! Tanken är ju att jag ska börja springa lite inne nu när det blir kallare ute. Fast, det var ju inte alls lika kul inomhus som utomhus. Jag får köra korta snabba distanser under vintern kanske? Och kombinera med styrka!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback