Kvällskrubb

För några år sedan började det här med guaccemole. Det smög sig sakta på när jag varje fredag kunde konstatera att
Jag kan äta upp dippen av guaccemole gjorda på 2 avokado själv varje gång vi åt tacos. Det smakar så himla fint, och lent och det vattnas i munnen av bara tanken.

Men nu har det börjat generellt kan man säga.

Jag har ju upptäckt kombinationen kaviar - avokado. Nu har jag även börjat ha det som pålägg. Finncrisp, avokado & kaviar. Sen så är det tt mättande också! Jag längtar redan till nästa gång. Dvs i morgon.

Ser det inte gott ut såg säg?





» Åsa

Avokado är det bästa som någonsin uppfunnits! Alla kategorier - hemmagjord guacamole till tacos, well, det finns inte ord :-) När vårt gäng träffas är det bara jag och en tjej till som gillar guaccan, vilket är bra, då får vi jättemycket!! (Dvs. man erbjuder nonchalant skålen och fort som attan drar man sen undan den och klickar på lite extra till sig själv..)

Svar: Jättegott ju! Här är det Ludvig och jag som gillar guaccen ;) han gillar små mängder, jag stora!
Simone

2012-11-16 // 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback