Gött

Nu äntligen är det färdigmöblerat. Bara lillan som ska få nya gardiner, och lite fint på väggarna!!

Mycket nöjd med grabbarnas rum måste jag säga.

Hela dagen har gått åt till tvätt och städ. Det känns så himla skönt, att det är rent och fint och jag blir så himla glad av känslan!

Nu är det bara en sak som fattas. Det är ett träningspass!! Jag håller på att krevera! Det bara spritter så härligt i hela kroppen som redan springer i tanken. Drömma kan jag väl få?

HUR ska jag klara mig från att springa minst en vecka till?!?!
Idag är benet lite bättre, men märkte att det blev sämre när jag gick ut och fick ett raskare tempo.. Jag ska försöka låta bli att springa, men det är svårt att stå emot!

Därför hade jag velat få med mig nån till gymet, men det verkar svårt en fredagkväll.. Undra varför ;)


Gah!!

Ska försöka ta fredagkväll istället!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback