Fredag kväll och ledig helg

Ser fram emot helgen! En ledig helg! Ska bli så skönt att bara vara. Slippa väcka upp barn, och mig själv med för den delen.

Ikväll blir det slapp-kväll med hämtpizza, och ett glas rött, barn film och senare även en film till mig och Micke.

Dagarna rinner iväg och det är mörkt redan innan man är hemma från jobbet.

Idag har jag iaf hunnit umgås och busat med Busan. Hon är för himla härlig. Hon har börjat stänga av förstärkaren och på så vis försvinner även bilden på Tvn. Hon kryper dit fort som sjutton och stänger av, innan vi hinner "fånga henne".
Sen smyger hon krypandes in i Ludvigs rum också, och sen när hon hör att vi kommer efter så skyndar hon på. Benen går i ultra speed.. Sötnosen <3 allt för att vara i Ludvigs rum. Tyvärr bor det mycket lego där och det är en av anledningarna att hon vill dit tror jag.

Just nu är micke och Ludvig på väg och hämtar William från sitt skoldisco.


Snygg kille va?!





» Åsa

Ojojoj - han är så stor ju! Man träffar ju honom så sällan att man glömmer bort...

Kram!

Svar: Han är jättestor! Kom och hälsa på dem nästa gång om ni vill!
Simone

2012-11-17 // 13:17:33

Stilig!❤

2012-11-18 // 11:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback